آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آیهان

مامان گلم روزت مبارک

1391/2/24 14:26
نویسنده : پریسا و هادی
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های خوشکل . همه ما با لطف خدا پا به این دنیای بزرگ گذاشتیم در این بین تنها کسی که واسمون زحمت زیادی میکشه مامان هامونه . من ١٠ روز هستش که سرماخوردگی دارم و ٣ شب هستش که تب دارم و مامانم اصلا نخوابیده حتی سر کارش هم نرفته . با این همه زحمتی که واسه بزرگ شدن من میکشه نمیدونم چطوری ازش تشکر کنم . 

مامانی روزت مبارک

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

تاج از فرق فلک برداشتن ،

جاودان آن تاج  بر سرداشتن،

در بهشت آرزو ره یافتن،

هر نفس شهدی به ساغر داشتن،

روز در انواع نعمت ها و ناز،

شب بتی چون ماه در بر داشتن ،

صبح از بام جهان چون آفتاب ،

روی گیتی را منور داشتن ،

شامگه چون ماه رویا آفرین،

ناز بر افلاک اختر داشتن،

چون صبا در مزرع سبز فلک،

بال در بال کبوتر داشتن،

حشمت و جاه سلیمانی یافتن،

شوکت و فر سکندر داشتن ،

تا ابد در اوج قدرت زیستن،

ملک هستی را مسخر داشتن،

برتو ارزانی که ما را خوش تر است :

لذت یک لحظه "مادر" داشتن !

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

گویند مرا چو زاد مادر

 

پستان به دهان گرفتن آموخت

 

شبها بر گاهواره من

 

بیدار نشست و خفتن آموخت

 

دستم بگرفت و پا به پا برد

 

تا شیوه راه رفتن آموخت

 

یک حرف و دو حرف بر زبانم

 

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 

لبخند نهاد بر لب من

 

بر غنچه گل شکفتن آموخت

 

پس هستن من ز هستن اوست

 

تا هستم و هست دارمش دوست

 

دوست دارم مامانی . آیهان کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
24 اردیبهشت 91 14:34
روزت مبارک.
بزرگي
25 اردیبهشت 91 9:02
سلام آيهان گل آفرين به اين درك و شعور. خوش به حال مامانت كه پسر گلي مثل تو داره. خدا تورو براي مامانجونت و بابا حفظ كنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد