آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

آیهان

بابای عزیزم روزت مبارک

1391/3/15 10:22
نویسنده : پریسا و هادی
903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بابای خوب خودم و همه باباهای مهربون دنیا

من بابامو دوست دارم این هوا این هوا(یعنی خیلی)آخه مامانم اینجوری  یاد داده تازه میتونم از دو ماه پیش بابا بابا بگم.الان که دارم مامانم داره این ها رو مینویسه(آخه مامانم حرف دلم رو میدونه) من دارم کارتون pepee رو نگاه میکنم و نون میخورم.یه شعر میحونم تقدیم به بابای خوب و مهربونم(انگار خیلی بزرگونه شد)بابا جون ببخشید که دست به قلم مامانم مثل شما نیست که شعرهای قشنگ بنویسه ولی خیلی دوست داشت بهتر از این بنویسه.

یه توپ دارم قل قلی   سرخ و سفید و آبی

میزنم زمین هوا میره    نمی دونی تا کجا میره

من این توپ نداشتم    مشقام و خوب نوشتم

بابام به من عیدی داد   یه توپ قل قلی داد

(ببخشید فقط معنی مشق رو نمی دونم چیه؟ انگار چیزه زیاد خوبی نیست)

راستی من حاجی بابام رو خیلی دوست دارم ولی انگار خدا بیشتر از ما اون رو دوست داشت که برده پیش خودش (مامانم اینجوری میگه)منم از اینجا میبوسمش و روز ش رو تبریک میگم و هر کسی که داره نوشته های من رو میخونه اگه دوست داشته باشه یه فاتحه به روح حاجی بابام بخونه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد