آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آیهان

شب یلدا

1390/10/27 21:18
نویسنده : پریسا و هادی
917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام نی نی گل ها

نی نی ها شما می دونستید شب یلدا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما و عموم اینا و عمه ام اینا همه خونه مامان جونم (مامان بابام) مهمون بودیم.بعدش اینکه هندوانه و انار و پشمک و باقلا که فقط اسمشون رو می دونم و مزه اونها رو نچشیدم خریده بودن و می خوردن و می گفتن که طولانی ترین شب سال هست.والا من نمی دونم یعنی چی, انشاالله کمی بزرگ بشم و درس بخونم یواش یواش بعضی سوال های تو ذهنم جوابهاشون رو پیدا می کنم.خلاصه که بابام واسم یه جیجی خریده بود که شکل اون چیزی بود که بهش هندونه می گفتن و کلی هم ازم عکس گرفتن و خوش به حالشون شد.بابام میگه(آیهانن دا بو قارپزلارین دیللر ها) یعنی هندونه های آیهان هم زبان زد هستش.

چله قارپزی

 

 

 

 

 

 

شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
25 فروردین 91 20:08
سلام آیهان کوچولو از اینکه خداوند به تو چنین پدر و مادری هدیه داده خیلی خوشحالم امیدوارم سایه اونا همیشه بالای سر تو باشه راستشو بخوای من امروز میخواستم یه کار بد انجام بدم و بعد از اینکه به طور اتفاقی وبلاگ تو رو دیدم تصمیممو عوض کردم من امروز از زندگی خسته شده بودم و دیگه نمیخواستم تو این دنیا باشم فکر میکردم زندگی هیچ زیبایی نداره اما حالا دارم میبینم که چه قدر پدر و مادرت تو رو دوست دارند واین چه قدر زیباست آیهان جون من میدونم که تو به جاهای زیبایی میرسی و زندگی رو بهتر از من درک میکنی برات آرزوی موفقیت میکنم راستی منتظر پست های جدیدت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد