آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آیهان

باباي من

1390/3/19 20:27
نویسنده : پریسا و هادی
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني ها

امروز مي خوام از بابام بگم.باباي من خيلي باباي خوبيه و همه اون رو دوست دارن و احترام ميذارن ،منم خيلي دوستش دارم.خيلي دقيق و منظم هست.از هر كاري اطلاعاتي داره . مثلا كمد و تخت من رو خودش درست كرد البته قطعاتش رو رو هم سوار كرد.خيلي سخت بود چند روز زحمت كشيد.تو مطلب بعدي عكسش رو ميزارم .منم دوست دارم وقتي به دنيا اومدم و بزرگ شدم مثل بابام هم پسر خوبي و هم مرد خوبي باشم.راستي مامانم هم كه باهام حرف ميزنه بهم ميگه آيهان تو هم بايد سعي كني مثل بابات باشي و يه مرد بزرگ و خوب باشي.منم تو دل مامانم بهش قول دادم كه با كمك خدا ،فرزند خوبي براشون باشم و مايه افتخار بابا و مامانم باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

haleh
20 خرداد 90 1:42
hani
22 خرداد 90 0:09
ایش واش ناناش! jojanin takhtina bakhbaaaaaa ایشلا که به سلامتی زیر سایه مامان گلت و بابای محترمت بزرگ شی!
زهره و فرهاد
19 آبان 90 3:28
به خاطر داشتن چنین خوانواده صمیمی بهتون تبریک میگیم در ضمن ما هم میخواییم اگه بچمون پسر بود اسمشو آیهان بزاریم . خدا سایه ی پدر و مادر آیهان جون رو از سرش کم نکنه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد