آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آیهان

آیهان در تاریخ 31/1/90

1390/2/1 7:45
نویسنده : پریسا و هادی
797 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

من پسر کوچولوی خوشگله مامان و بابام تو هفته ۳۰ام هستم و ۱۰ هفته دیگه به این

دنیا پا خواهم گذاشت.

دیروز بابا و حاجی بابای خوب من به مسافرت رفتند من از صدای بابام خیلی خوشم میاد

از دیروز که صداش رو نمی شنوم منتظرم که بیاد و دوباره با صدای بابام باز شلوغی

کنم.آخه بابای من خیلی مهربونه و من رو خیلی دوست داره.

خدا همه مسافرها رو سلامت به منزل برسونه بابا و حاجی بابای من رو هم همچنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lili
3 اردیبهشت 90 13:08
بابايي
3 اردیبهشت 90 13:10
ela sanin janinan guzaaaaaalim
hani
5 اردیبهشت 90 13:44
akheeeeeeeiii naziii safar bikhatar
هاله مامان ترمه
19 خرداد 90 11:21
به سلامتی بدنیا می آیی و میبینی اینجا هم مثل تو دل مامانت خیلی خوبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد