آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آیهان

تاریخ 2/2/90

1390/2/3 14:56
نویسنده : پریسا و هادی
946 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز خیلی خوشحالم آخه بابا و حاجی بابام از مسافرت برگشتن.ساعت ۹:۳۰ شب رسیدن خونه.ما خونه حاجی بابا شام مهمون هستیم. عمم اینا هم هستن. ولی عموم اینا نه آخه زن عموم فردا امتحان داره خدا موفق کنه.

واسه من یه چیزی آوردن که موتور سیکلته اسمش .بهش میگن سوغاتیه.راستش من که الان همه چیز رو نمی فهمم و این حرفها رو مامانم تو اینجا می نویسه من فقط می تونم احساس کنم و مامان من هم فعلا داره احساسات من رو می نویسه انشاالله وقتی به دنیا اومدم و بزرگ شدم خودم براتون بنویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

hani
5 اردیبهشت 90 13:49
ایشالاااااااااا ایشالا به سلامتی همیشه خبرای خوبی بنویسی:-×
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد