آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

آیهان

اولین غذایی که خوردم

1390/9/12 23:14
نویسنده : پریسا و هادی
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام  نینی کوچولو هااااا

وای نمیدونین چی شده ؟؟؟؟ اون روز بابا و مامانم جونم منو بردن پیش آقا دکتره . آقا دکتر بعد اینکه منو خوب معاینم کرد رو به مامانم کرد و گفت : از امروز میتونید به کوچولوتون غذا بدین . منم داشتم بهشون نگا میکردم . اومدیم که خونمون مامانم زودی رفت و واسم غذا درست کرد . منم نمیدونستم مامانم داره واسم چی میاره !!!!!!! واااااای مامانم واسم فرنی درست میکرد . بعد اینکه سرد شد مامانم فرنی رو ریخت توی پیاله کوچولوی خودم و آورد . قاشق خوشکلم رو هم آورد تا من راحت غذا بخورم . وااااای مامان فرنی رو گذاشت تو دهنم ولی من نمی دونستم چیکار کنم , اصلا نمیتونستم بخورم ولی یواش یواش دیدم چه مزه خوبی داره . این اولین غذایی بود که خورده بودم . الان یه هفته است که دارم فرنی میخورم . بابام میگه " آیهان بالام قشه یئسن تز بویسن هاااا "پسرم آیهان اگه خوب بخوری زود بزرگ میشی ) . مامان و بابای خوبم ازتووووون ممنوووونم . اینم از آخرین عکسهایی که دارم ......

 

  ayhan02

ayhan03ayhan04پسرم آیهان نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

dp
12 آذر 90 23:28
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر
بزرگي
13 آذر 90 9:36
سلام آيهان كوچلو. چقدر ناز و بانمكي پسر قند عسل. خدا براي مامان و بابا حفظت كنه. زير سايه مامان و بابا زندگي سراسر شاد و خوش و خرم داشته باشي ناز خاله
fattah
13 آذر 90 23:24
salm ayhan jan. yemaag bashladigin uchon chok sevindim. mashallah... mashallah baya buyumushsun. ama..... yanliz Firni yamginan amin san? balki da bashka bir guchlandirigi yirsan bizlara demirsan? yada baliki atanla spor yapiyor sunda bizlarin haberimiz yok? neysa.... sanin uchon ve ata anan uchon hep huzur ve sevinch dolu bir yasham arzuluram. hep guchlu ve saglikli kal fattah
عمو ناصر
13 آذر 90 23:36
سلام آیهان جان. غذا یه ماغین موبارک اولسون. آی منیم گول قارداش اوغلوم.
lachin
20 آذر 90 10:58
وااااااااااااي بخورمت
برزگري
22 آذر 90 16:51
واااااااااي چه ني ني نازي خدا حفظش كنه كاملا شبيه بابا وبابابزرگشه
vida
8 دی 90 15:01
خیلییییییییییییییییییی قشنگه اینجا من همیشههههههههههه دلم میخواست یه همچین چیزی تو آینده واسه دخترم درست کنم، اینجا رو که خیلی اتفاقی گدرم افتاد چنان به دلم نشست کهههههههههههههههه ایشالا خدا آیهان کوچولو رو واسه مامان خوش ذوق و بابای مهربونش نگهدارههههههههههههه
يگانه شفق
17 دی 90 20:16
آيهان جان از عکسات و نوشته هاي خوب وبلاگت خيلي خوشم اومد و برام خيلي جالب بود.دست مامان باباي زحمتکشت درد نکنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد