آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آیهان

آیهان و محرم

1390/10/13 0:51
نویسنده : پریسا و هادی
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

 

کوچولوهای خوشکل سلام .

امسال سال اولی بود که من محرم و تاسوعا و عاشورا رو دیدم . واسم خیلی جالب بود آخه هیچکودوم از این مراسم هارو ندیده بودم واسه همین به دقت همه مراسم هارو نگاه میکردم . ظهر تاسوعا به همراه مامان بزرگ و مامان و بابام رفتیم مرکز توانبخشی فیاض بخش تبریز . اونجا جایی که همه بچه هایی که سلامتی کامل ندارن اونجا هستن . خدا جون ازت میخوام تا به همه بچه های مریض شفا بدی و از اینکه من سالم هستم ازت ممنونم . اونجا چند تا هیئت اومدن و کلللللی عزاداری کردن . مامان پریسا به بابایی گفته بود تا واسم یه پیرهن سبز و یه هد بند واسم بخره . بابا هم واسم اونا رو خرید مامانی اونارو تنم کرد و رفتیم عزاداری .

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بزرگي
13 دی 90 16:31
سلام آيهان كوچلو. خوبي؟ واي چه پسر شجاعي. خدا قبول كنه دوست دارم ني ني خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد