آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

آیهان

دندان آیهان

1390/10/27 17:57
نویسنده : پریسا و هادی
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولوها

امروز یه اتفاق قشنگ افتاده برام.چند روزی هست که مامان و بابام انگار یه چیزی گم کرده بودن و هی دهن من رو می گشتن و انگشتاشون رو تو دهنم می چرخوندن تا ببینن میتونن پیدا کنن یا نه.منم نمی تونستم بگم به خدا من نخوردم آخه میدونین من فعلا حرف زدن بلد نیستم و هیچ کس هم زبون من رو بلد نیست .خلاصه امروز ما خونه مامان جونم (مامان مامانم)مهمون هستیم حدود ساعت 2 بود که یهو دیدم همه دارن میخندن و خوشحال بودن و میگفتن دندون در آورد آیهان دندونش بالاخره اومد بیرون.وقتی بابام از سر کار رسید خونه مامانم زودی خبر دندون در آوردنم رو داد بابام هم خوشحال بود و اومد انگشتش رو زد به دندونم و گفت درست همان دندونی هست که چند روزه میگم میخواد در بیاره.(دندون جلویی پایین سمت راست)

خنده بعدش من فهمیدم اون چیزی که داشتن دنبالش می گشتن دندون خودم بود بچه ها.منم هم شرمنده می شدم که مامان و بابام باز دهنم رو دید زدن و چیزی پیدا نکردن .بله نی نی ها فعلا طرز استفاده از دندون رو نمی دونم در آینده از دندون هام براتون مینویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد