آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آیهان

روز پدر مبارک

1390/3/25 16:02
نویسنده : پریسا و هادی
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پدرهای خوب

فردا روز شما پدرهای مهربون هست ما نی نی ها شما رو خیلی دوست داریم آخه شما قهرمان های دلمون هستید من هم به نوبه خودم این روز رو از دنیای خودم  واستون تبریک می گم.مامانم دوست داشت من روز پدر به دنیا بیام ولی انگار نشد.باشه مامان گلم هر چی خدا بخواد.

به بابای خودم هم می گم تو دنیای من هستی همه چیم هستی

 ماچماچماچماچماچماچماچماچخیلی دوست دارم روزت مبارک ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زینب
25 خرداد 90 18:23
سالروز ولادت حضرت علی (ع)و روز پدر بر شما وخانواده مبارک باشه.
محمد
27 خرداد 90 9:10
عیدتون مبارک عمو هادی
lachin
5 تیر 90 17:57
قربونت بشم ايهان خوشگله بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد