آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آیهان

نی نی هااااا من به دنیا اومدددددم

1390/4/6 20:50
نویسنده : پریسا و هادی
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی های خوشکل من هم به دنیا اومدم . کوچولو ها من ساعت ١٣:١٩ روز شنبه ٠٤/٠٤/٩٠ به دنیا اومدم . خدا جون از اینکه سالم و سلامت هستم ازت ممنونننننننم . آخرش مامان و بابام  به آرزوشون (که من سالم به دنیا بیام ) رسیدن . واااااای دنیا چقد بزرگههههه. بچه ها نمیدونین که مامانم واسم چقدر زحمت کشیده ؛ امروز من ٢ روز هست که به دنیا اومدو . مامانم هم شب اول هم شب دوم تولدم بیدار نشسته بود و ازم مراقبت میکرد . مامانی مرسی که مراقبم هستی . راستی بابام دیروز منو برد تو حموم و همه جام و شست واااای تمیزی چقد قشنگه ؛ منم اصلا گریه نکردم  راستش وقتی بابا آب روم میریخت کلی خوشم میومد . بعدش زن عموم منو برد پیش مامانم  منم باز شیر خوردم و خوابیدم . راستی بابام کلی ازم عکس انداخته . این هم اولین عکس من  ٣ ساعت بعد از تولدم .

هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک

اولين روز تولد آيهان -  5 بعداز ظهر 04/04/90

هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک هورا دلقک

اينم يه عكس ديگه

هورا دلقکهورا دلقکهورا دلقکهورا دلقکهورا دلقکهورا دلقکهورا دلقک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحانه
6 تیر 90 17:29
مبارکه مبارکه ایشالا واسه پدرو مادرت خوش قدم باشی
nani
6 تیر 90 17:35
Ayhan jan tavallodet mobarak. Parisa jan va agha Hadi cheshmetun roshan. Ayhan kuchulu kheyli khoshgel va naze.
نغمه
6 تیر 90 18:31
سلام تولدت مبارک عزیز دلم ، به این دنیا خوش اومدی، ایشالله صد ساله شی
رضا
6 تیر 90 18:37
از طرف من صورت ماهش رو ببوس بهش بگو از طرفه من هم تو رو ببوسه که بابا شدی. قدمش خیرو مبارک باشه آدو ادلو اولسون
کمال
7 تیر 90 9:26
تولد، تولد،تولدت مبارک آیهان جان الله ددلی و ننه لی ساخلاسین.
lachin
7 تیر 90 12:48
ايهان جان خوشگله دختر دايي kissssssssssssssssssssssssssssssssss
lachin
9 تیر 90 18:30
نینی ناززززززززززززززززززززززززز
darya
9 تیر 90 23:39
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگم. قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش
sara
12 تیر 90 11:08
تولد قشنگت مبارک باشه ایهان جونم تو چقدر خوشکلی از دیدنت کلی ذوق کردم . امیدوارم در سایه سلامتی و صحت خودت و مادر و پدر مهربونت باشی عزیزکم
دانيال
13 تیر 90 12:50
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مجدی
13 تیر 90 20:48
آخی... نازی ... تبریک می گم...
مجدی
13 تیر 90 20:48
آخی... نازی... تبریک می گم
مامان ریحانه
19 تیر 90 0:31
قدم نو سیده مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد