آيهانآيهان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آیهان

نی نی های خوشگل شناسناممو گرفتم

1390/4/18 23:57
نویسنده : پریسا و هادی
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

وااای چقدر خوشحالم، آخه بابام امروز شناسنامه و دفترچه بیمه ام رو گرفته لبخند . میدونین چیه ؟ مامانم واسم خیلی زحمت میکشه . شبا پیشم میشینه تا من گریه نکتم . واسم شیر میده و پوشکم رو زود به زود عوض میکنه خجالت . مامانی خیییییییلی دوست دارم قلب. راستی ٤ روزه که اومدیم خونه مامان بزرگم . مامان بزرگم داره به مامانم کمک میکنه تا من اذیت نشم .  واااای یادم رفت بگم ، دایی رضا و زن دایی مونیکا با آیلین واسه دیدن من دارن از آلمان میان تبریز مژه . هوووووورا دایی رضامو ٢ روز بعد میبینم . خدا جون از اینکه سالمم ازت ممنونم . آیهان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نانی
19 تیر 90 0:01
بو گوزل گونده ، دونیانین بوتون گوزللیک حایاتین دا اونلار سیزین اولسون... ناز بالا سیزه موبارک اولسون
مبينا جان
21 تیر 90 11:30
سلام آيهان كوچولو
دانيال
28 تیر 90 13:51
سلام خاله جوني مباركا باشه عزيزم راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
Fattah
31 تیر 90 16:40
salam ayhan jann. ata anavin yaninda saglikli ve mutli olman ichin chok sevindim. manda sinin ata ve anandan sani salam ve basharili yetishdiklari uchon teshakkor ediram. sanin uchon bu donyada hep Saglik, bashari ve mutluluk ata anan la birlikda arzuluram. fattah
اعظم
30 مهر 90 18:22
سلام ايهان كوچولو خدا رو شكر كه مامان و باباي خوبي داري هميشم بايد قدرشونو بدوني .چون جفتشونم خيلي دوست دارن .ايهان جون منم يه خواهر زاده دارم مثل خودت نازه اسمشم آتوساست . وبلاگ شما روه ديدم يادش افتادم.
مامان آیهان
1 آبان 90 9:20
سلام مامان آیهان 4 ماهه خدا نینیتو برات حفظ کنه. بله ما ترک تبریز هستیم. اگه منظورت لباسهای تولدشه خودم دوختم اگه کمی خیاطی بلد باشی کار سختی نیست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیهان می باشد